A hétvégén érdekes esemény zajlott az Andrássy úton. Picasso motívumaival firkáltak össze egy Range Rovert.
A Range Rover Evoque kidekorálását az Operaház előtt végezték, derül ki abból a videóból, ami most került fel a világhálóra. 3 napon át dolgoztak rajta a grafikusok. A helyszínt nem véletlenül választották meg. Ezen a környéken az átlagosnál több a külföldi turista, akiknek szeretnék felhívni a figyelmét a füredi Picasso kiállításra. Ugyanakkor a helyszínnek jelzésértékű üzenete lehet az autópiac számára is, hiszen a kulturális intézmény kizárólagos autós partnere a BMW. A Land Rover pedig egyre inkább (ismét) komoly piaci vetélytársa a német márkáknak. Picasso autójának készítői az erre irányuló kérdéseket sem cáfolni, sem megerősíteni nem akarták.
A Jaguar és a Land Rover, amely minden korábbi pesszimista jóslatot megcáfolva szárnyal. Ez főleg annak köszönhető, hogy mindkét márka kínálata megújult és kibővült, a formavilág pedig a retrókorszak után végre új irányt vett.-irja az Origo szakújságírója.
Tavaly világszerte 462 678 autót adott el a Jaguar Land Rover Limited (ebből 381 ezer volt a Land Rover, és az elmúlt évtized rekordját megdöntve több mint 81 ezer a Jaguar), így a cégcsoport 9 százalékos növekedést könyvelhetett el, idén pedig a tervek szerint további modellekkel átlépheti a félmilliós határt. Hiába bővítik, ehhez már kevés a nagy-britanniai gyártókapacitás, így a cégcsoport nemrég megnyitotta második külföldi üzemét Kínában. Következő lépésként pedig, mint iparági szakértők is megerősítik, a kelet-európai gyártókapacitást építheti ki a két prémiummárka.
Kommentek